dimarts, 15 d’abril del 2008

Altra vegada preparats

Despres de varies meditacions i una grapada de barretjades de mama (a part de dur sa bicicleta a que li fessin un repasset) ja estic suficientment preparat per a tornar a fer un poc s'animal per damunt sa bicicleta i procurar que no mos passi per damunt. Despres de sa meva experiencia de frenar amb sa galta i haver de passar dos vespres en observació a l'hospital de Manacor he estat molt temptat de comprar-me un kit de proteccions (casc integral, colzeres, genolleres i una cuirassa pes pit) emperò m'ho he pensat millor, ja que si tenc una equipació d'aquesta mida, estaré més predisposat a fer s'animal, i crec que ja basta lo que el faig de moment. A part de que hi ha el factor de que els esclats serien molt més besties, i provablement no se resoldrien simplement en 2 dies d'observació i una grapada d'antiinflamatoris.
Bé, lo dit, que mos tornam a posar en marxa (o almanco jo ho provare.....). Aquesta setmana segurament es proposi qualque dia (dema o dijous son dos dies més que probables) per anar a fer un voltoi. Això si, mirarem de que duri més que es darrer que vaig anar a fer jo, que se va quedar en 15-20 minuts petits de volta i 10 dies de baixa.

Salut, i força a nes canut. Mos veim, pedals de barra.

Jordi

3 comentaris:

Locogual ha dit...

Sa veritat es que sí, sort que ha quedat amb un "petit" susto!
I esper que tots els que tenguem siguin menors que aquest! que ja mos va bastar!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

nomes aurà estat un susto, estic content que ja estiguis a tope.mos veim damunt sa bici o per ses barres....

EsConco ha dit...

Punyetero... les ganes que tenies de que et mimasim un pooooc.... jejeje... Tanta sort que amb una setmana t'has pogut recuperar. 1abraçada