dijous, 12 de juliol del 2007

Hola! ès es primer pic que escric, de manera que me presentare. Som en Sebastià Oliver "Tià", i tenc una TREK serie 4400, com aquesta (mas o menos, un poquet més bruta...):


Bueno, ara que ja me presentat, dire que después de sa lesió que vaig sufrir i despues d'un més i mig de no fer res, vaig decidir treure es rovell i sa pols a sa bicicleta y anar a fer una volta. Sa putada es que jo tenia més rovell des que me pensava. Sobre tot men vaig adonar quan me cosatava pujar ses escaleres de can Jordi per anar-li a contar sa proesa de fer 20 Km. jeje!!

Bé, sa bona noticia es que es genoll està a nes 95% i com a bons pedaletjadors podem comensar a agafar pedals, jaja!!

Per cert, jo convoc una escurció dissapte horabaixa, podem pujar a nes castell i tirarmos fins a nes port, i después... ja vorem, jo allà i tenc una casa, jaja!! a lo millor quedare a jeure ja. Au, esper noticies. Fins aviat!!