dijous, 29 de març del 2007

Presentacions

Bones,
Ja que encara no hi ha massa gent que s'animi a començar a escriure per aqui, i que encara no tenim fotos interessants per penjar, començaré per fer una proposta:
Mos podriem anar presentant, quina bici tenim, fotos nostres i tal, així sa gent sabrà de qui se n'ha de riure, jejeje.
Be, jo som en Jordi, i vaig començar a animar-me en aixó de tirar-me per avall per caminets a finals d'estiu. Per tant, encara som primarenc en això i no se massa ses tresques com per anar-hi totsol.
Me vaig comprar una Specialized 06FSRXCComp negre satinat, i li vaig fer posar unes manetes LX Deore Duals, d'aquestes que amb sa mateixa maneta tens els frens i els canvis. A part, també vaig canviar ses llantes per a poder posar cubertes tubeless. Res, que me feien un descompte i vaig aprufitar per pagar lo que costava en realitat i que m'hi afegisin aquestes 4 pollades.
Aquesta foto és de sa bici de casa, ja que jo encara no en tenc cap de sa meva...però tot arribarà.

A mi me va entrar pels ulls, sa veritat. Be, de moment només he tengut un parei d'esclats tontos per tema de no estar avesat als pedals automàtics, i una trabucada per esquivar una pedra. Esperem que si torn a caure, continui com fins ara, dos cops i quatre pelades.
Mem si vos animau un poc i feim d'aquest blog una eina per anar quedant per fer excursions i compartir ses rutes que anem trobant.
Una abraçada.

Jordi.
PD: aquest divendres horabaixa, o sigui demá, si fa bon temps anirem a fer un voltoi. S'intenció és partir devers les 16:30 de ses palmeres. Si vos fa ganes, ja ho sabeu.