dissabte, 7 d’abril del 2007

Però..no haviem d'anar d'excursió?

Al·lots, ja veis, ses panades ja fan estragos en noltros. Ahir haviem d'anar d'excursió però entre sa ressaca que tenia qualcun de noltros, i es panxó de panades que teniem, varem optar per aplaçar aquesta passejadeta de 10 minuts que es nostro guia va pensar amb molt amor, especialment cap a jo....ell que m'estima tant, jejeje. Sa veritat és que encara ha estat una sort, perqué jo encara no estic al 100%, i més d'ençà que han començat ses festes....Be, per avui ho deix aqui. Esper que els encapironats no vos hagin fet massa por, i que vos hagin donat qualque cunfit, caramel o fins i tot qualque fava/ciuró....jejejeje.
Salut i que sa festa no acabi.

PD: Pròximament vos comunicarem una nova excursió, si és que es guia no dimiteix per maltractaments psicològics o algo parescut....(a nes fons t'ho dic amb carinyo i amor toni....:P)

1 comentari:

Anònim ha dit...

això dic jo, "Però..no havíem d’anar d’excursió?" cagondell!!! quina p.. gent. Amem si serà vera que vos heu cagat.
Ja que tanmateix si jo propós excursió i dia i haure de anar tot sol, val més que ho digueu voltros.

pd: perrooooosssssss!!!!!